Welcome/Welkom

An English/Dutch Bilingual Blog in honor of my father Rudolph/Ruurd Haitsma who I will honor on this blog because of his incredible talents in art and music, particular in Art (in this case painting, mostly customade oil-paintings).
I will feature as many pictures of his art/paintings that I can and let you know which ones are for sale and which ones are here for a permanent exposition for the world over to see and admire, I hope that you like what we have to offer overhere, since I(the oldest son, Hayo Haitsma) together with my Father Rudolph/Ruurd will be writing overhere(only he doesn't know it yet, it is a birthday present;-)
My dad lives in Heerenveen, Friesland, The Netherlands and can be reached at (01131) 5136-32582 for orders or custom order paintings

Een Engels/Nederlands dubbeltalig blog ter ere van mijn vader Ruurd Haitsma die ik wil eren op deze blog voor zijn ontzettende talenten in kunstwerken en muziek, speciaal in mooie olie-verf schilderijen.
Ik zal hier zoveel mogelijk foto's van zijn schilderijen op deze blog zetten en zal U laten weten welke schilderijen/kunstwerken te koop zijn en welke hier zijn voor een permanente expositie, zodat de hele wereld dit kan zien en bewonderen, Ik hoop maar dat u het mooi vindt wat we hier aanbieden, omdat ik(de oudste zoon, Hayo Haitsma) tezamen met mijn vader Ruurd Haitsma hier allebei zullen schrijven(alleen weet hij het niet omdat het een verjaardags geschenk is);-)
Mijn vader woont in Heerenveen, Friesland, Nederland, en kan bereikt worden direkt op (01131) 5136-32582 for opgaves of orders

Sunday, May 18, 2008

Bird,Vogel


Just a bird on a piece of vinyl planking,(my dad could use anything to paint on;-)
Gewoon een vogel op een stuk vinyl plank,(mijn vader kon altijd alles gebruiken om op te verven ;-)

2 comments:

Amy Lilley Designs said...

Hey Rudloph...your Dad was a true artist...beautiful work...and on wood!!!...you have really honored him by posting his work!!!

Thank you again for showing my art!!!!

Amy Lilley Designs said...

Me again...Rudolph, you should look into placing and Entrecard on your blog...it would bring alot of traffic to your site....check it out:

http://entrecard.com

all the best,
Amy Liley

Product Cloud

My Bloglog verification